Przed przyjęciem paczki i podpisaniem dokumentu przyjęcia, prosimy sprawdzić, czy opakowanie nie nosi śladów uszkodzenia. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek wątpliwości co do przywiezionego towaru lub nie mają czasu na sprawdzenie zawartości po podpisaniu dokumentu odbioru, prosimy obok podpisu na dokumencie dopisać „przyjęto z zastrzeżeniem”. Następnie najszybciej jak będzie to możliwe sprawdzić towar, a jeśli okaże się, że towar jest uszkodzony zgłosić to na infolinię do firmy przewozowej (nr. tel. znajdą Państwo na opakowaniu). Nie zgłaszamy szkody do kuriera, który przywiózł do nas towar. Liczy się zgłoszenie na infolinii.
Urządzenia przechodzą wewnętrzny proces kontroli jakości i nierzadko wada powstaje podczas transportu. Prosimy zwrócić uwagę na fakt, że gdy adres dostawy jest do Waszego Inwestora, to on bierze odpowiedzialność za spisanie i dostarczenie protokołu, aby reklamacja była zasadna.
Komplet dokumentów, protokół, zdjęcia oraz opis uszkodzeń prosimy wysłać do właściwego opiekuna z Działu Obsługi Klienta.
Wszystkie Nasze urządzenia wysyłamy zewnętrzną spedycją, wybierając firmy świadczące najwyższej jakości usługi.
Z racji częstych pytań o zasady odbioru przesyłek, wysyłamy kilka informacji i prosimy
o postępowanie wg poniższej instrukcji: